Categorii
Menu

LIVRAREA COMENZILOR

Oferim livrare gratuita pentru comenzile cu o valoare mai mare de 500 Lei (Inclusiv TVA). Pentru comenzile cu o valoare mai mica de 500 Lei (Inclusiv TVA), se percepe o taxa de livrare de 25 Lei (Fara TVA), pentru colete de maxim 100kg. Pentru colete care depasesc aceasta greutate se vor percepe taxe suplimentare in functie de curierul ales.

Livrarea se face pe intreg teritoriul Romaniei, indiferent de modalitatea de plata aleasa.

  • Majoritatea produselor sunt pe stoc si sunt livrate clientului in maxim 48 de ore pentru Bucuresti si Ilfov si maxim 7 zile pentru tara, din momentul validarii comenzii;
  • Produsele care sunt in depozitul nostru central vor fi livrate in termenul mentionat la Livrare (2-7 zile lucratoare);
  • Daca sunt deteriorari vizibile ale coletului in momentul livrarii prin curier, va rugam sa refuzati acceptarea coletului.

Program de livrari:

Termenele de livrare afisate au caracter informativ. Consolight va depune toate eforturile pentru a respecta termenele afisate, insa in cazul unor intarzieri de natura obiectiva Vanzatorului ii revine obligatia de a livra comanda intr-un termen maxim de 30 de zile conform Ordonantei 130/2000 cu modificarile si completarile ulterioare. In aceasta situatie Cumparatorul va fi notificat in scris sau telefonic si are dreptul de a rezilia solicitarea sa initiala de procesare a comenzii.

Primirea coletului

La primirea coletului, te rugam sa verifici integritatea ambalajului, precum si prezenta facturii fiscale.

Produsele sunt ambalate in cutii de carton sigilate, tamburi sau role infoliate, si asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare.

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea si continutul unor colete le poti face in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare impreuna cu agentul firmei de curierat. In cazuri severe se poate refuza integral primirea si plata coletului. 

*Ne rezervam dreptul de a NU mai procesa comenzile venite din partea clientilor pentru care s-au inregistrat refuzuri nejustificate constante și repetate de preluare a comenzilor lansate de pe un cont de client, fără o notificare prealabilă.

Returnarea produselor

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris profesionistul (Consolight) ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,in termen de 14 zile, de la incheierea contractului (achizitia produselor online), conform OUG34/2014. In cazul in care clientul opteaza pentru livrare la domiciliu, termenul de 14 zile decurge din momentul receptionarii produsului (conform OUG34/2014, Art.9, al.2.lit.b).

Momenul incheierii contractului pentru comenzile online cu livrare la domiciliu este momentul in care profesionistul, Consolight, accepta comanda plasata de catre consumator.

Momentul incheierii contractului pentru comenzile unde clientul opteaza sa preia produsul din magazinele/depozitele Consolight, este momentul emiterii documentului fiscal. In concordanta cu legislatia in vigoare daca partile au convenit astfel (conform OUG34/2014, Art.6, aliniatul 5) , contractul se va incheia in spatiul comercial si astfel nu mai exista posibilitatea de Retragere in termen de 14 zile.

Pentru solicitari de retur/inlocuire, clientul va completa Formularul de Retragere comanda online si il va expedia catre adresa de e-mail office@consolight.ro, urmand sa primesca un raspuns in maxim 5 zile lucratoare ( in perioada unor campanii sau promotii speciale termenul poate fi de maxim 8 zile lucratoare). Dupa primirea raspunsului, in momentul in care expediati produsul catre centrul de colectare va rugam sa ne transmiteti pe aceeasi adresa, office@consolight.ro urmatoarele: firma de curier agreata de dumneavoastra si numarul awb-ului pentru a urmari expeditia.

Clientul are obligatia legala de a expedia produsul catre adresa comunicata, in termenul de maxim 14 zile de la transmiterea raspunsului de primire a Formularului de Retragere de catre profesionist.

Clientul, conform reglementarilor legale, suporta costurile de transport aferente returului, responsabilitatea privind integritatea coletului intra in atributia clientului si a firmei alese de acesta (recomandam ambalarea corespunzatoare, asigurarea coletului de catre client si ambalajul original). Produsul va fi expediat de catre client la adresa de mai jos, doar dupa confirmarea pe email a profesionistului Consolight ca urmare a Formularului trimis de catre acesta:

Adresa de returnare:

S.C. CONSOLIGHT COM S.R.L. 
Bd. 1 Decembrie 1918, nr. 1 G 
Bucuresti
Sector 3, cod postal 032451